23 haftalık hamileyim dün pozitif olduğumu öğrendim hafif atlatıyorum ama korkuyorum bebeğe bi sıkıntısı olur mu diye bu konuda deneyimi bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😭😭
diğer sorum ise yarın tetanoz aşımın 2. Dozunu vurulmam gerekiyordu ama karantinayım. Geç vurulsam sıkıntı olur mu ? Bilen var mi 🙁