GNurr 21+0 dı canım 6 gün oldu yaptıralı İstanbul Zeynep kamil de yaptırdım, kimse evladının canı yansın başına bişey gelsin istemez yada kaybetmek istemez ama İnan işin içine girince öyle şeyler okudum araştırdım ki teknoloji bilim iyi ki var dedim Sma lı çocukların anneleri nasıl yakarıyor yalvarıyor görüyoruz her yerde, aldırıp aldırmamak herkesin kendi bileceği iş ama yüksek risk olmayan ve çok sık yapılan bir işlem ile ne var ne yok öğrenmek varken neden ertelensin yada yapılmasın ki? Kulaktan dolma çoook şey var maalesef hem çevrede hem ülkede.Ama bu test sadece down sendromu için değil anne de yada babada kromozom yada bağışıklığında bi sorun olabiliyor bu hayatını etkilemiyor senin ama çocuğu etkileyen bir şey olabiliyor yada nesilden nesile aktarılacak bir şey olabiliyor.Mesela kromozomda bir sıra var bazı yerleşmeler sorun teşkil etmiyor doğurabiliyorsun sağlıklı olarak ama bilinmesi gerekiyor yada bazı kromozomlar ters çıkıyor mesela anne sürekli her gebelikte aynı acıyı yaşıyor halbuki bilinse normal gebe kalması sakıncalı tüp bebek şart olabiliyor.O yüzden Rabbim bilim teknoloji de nasip etmiş bize bunu da kullanmak lazım tedbir bizden takdir Allah’tan