Elisamomm bol bol yürümeye çalış, duş almaktan korkma ben çok korktum ama alınca acayip gevşedim ve rahatladim. Tuvalete girmekten korkma sonra ben gibi lavman olursun ben ameliyathaneden çıkınca çok üşüdüm bir hırka olsa iyi olurdu.. nescafe al yanına bol bol sıvı tüket meyve suyu vs, süt gelecek mi endişesine girme gelecek 3 damla bile emzirsen kan şekerini düzenliyormuş onun mama diye diretme ben yetmedigimi düşünüp mama istedim ama vermediler ve en önemlisi BÜTÜN GEÇECEK BUNU BİL..DİRAYETLİ OL.. Allah kurtarsın onu ilk göreceğin anı hayal et güç verecek sana :)