Kızlar 34+6 haftalık hamileyim. En son tam 33de gitmiştim kontrole. Doktorum 20 temmuzdan sonra gel dedi .bende bayrama denk geliyor diyince aaa doğru o zaman 17inde gel dedi .Neredeyse 3 haftayı geçiyor normal mi ? Burada okuyorum belli haftadan sonra kontroller sıklaşıyor Felan aklıma takıldı. Bir sorun olursa da bilemezsem diye. Doktorum çok ilgili ve alanında başaralı bir doktor kesinlikle güvenimde sonsuz ama sormak istedim sizlerede siz ne sıklıkla gidiyorsunuz kontrole?