Eski9
Sakın aglama ben hastanede ağladım sonra yok dedim bir yolunu bulacam dedim .. sütünü sağ ,ben sağıp verdim Kaşıklı biberon yada Şırınga ile şimdi sütüm de arttı .. eds sistemi var netten bir bak ona ben dün akşam denedim faydasını görmeye başladım inşaallah sende göreceksin ..