Kızlar daha öncede bi kaç kere yazmışım buraya bebek hareketleri hakkında ben şuan 26+1 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim çok tecrübem yok size söylemek istediğim bebek hareketleri tam olarak nasıl oluyo ya da neye benziyo. Benim böyle sanki içimde biri gaz yapıyormuş gibi ama ben hıçlırıktan şüpheleniyorum çünkü olunca karnım bi yükseliyo bi iniyo ama nasıl söylesem böyle temas hissetmiyorum boşluktaymış gibi oluyo. Doktora da ni kaç kere sordum bi sorun yok diyo ama normalde bu haftalarda hareketleri olmaları lazım ama bende tık yok