Dilek344 Haftada su fazla diye istedi doktor şeker testini Doktora gösteremedim henüz anlayan yardımcı olur mu https://resimyukle.io/r/GjHtAGFI6F
ogrencianne35 Dilek344 açlık değeriniz normal o lanet olası şekerli suyu kim içse şekeri yükselir 😂 benim 200 çıkmıştı 😂😂😂
BelisMelis41 Dilek344 bende 13nde seker yüklemesine gidicem bakalım nasıl içiçem onu merak edıyorum 😂😂 tatlıcı degılım ekşi acı taraftarıyım 😂😂
ogrencianne35 Dilek344 valla hiç inanmayın bana aylarca diyet yap ddiler doğum öncesi 3 aylık şekerime bakıldı normal çıktı normal dahiliye dr danışın