Melikee7 Merhaba kızlar açlık kan şekerim 80, 50 gr glukozdan sonra 77. Sonuç daha yeni çıkmış göstermeye yarın gideceğim. Değerlerim normal mi şekerden sonra yükselmemesi hatta biraz düşmesi. Anlamadım 🙈