ogrencianne35 Busetekin3347 ben 40+3 de doğum yaptım dibcik gibiydim 😆 beni sezeryana alın dayanamıyorum artık ddim 3 gün sonraya gün verildi 2 gün sonra doğum yaptım ama gene sezeryan oldu rahim kaslarim çok darmış normal doğum yapamazsın ddii dr