Kaderalisaridag bende belki 8-9 yıldır var.Hamilelikle biraz daha ilerledi.Lifli beslen bol su iç der doktorlarda, yaz kış günde 3lt su içen ve ekmek bile yemeyen biriyim.O bölgenin kas yapısı yatkınsa gebelik öncesi olabiliyor.Gebelikte de zaten yapı değişiyor.
Sıcak değil ılık suya oturmanın faydasını görmüştüm gebelikten önce ama şimdi rahim ağzımda açılma olduğundan hiç bir şey yapmıyorum,22. Haftadayım.
Doğumdan sonra lazerle aldırıcam,kayınvalidemin de 2 doğum sonrası çok ilerlemiş aldırmış hemen.Şimdi çok rahat kendisi.
Eğer acın veya kaşıntın varsa doktora genel cerraha göster anal bölgede fissür(çatlak) mü,iç bölge mi dış bölge mi bakılır ona göre rahatlatan kremler var.Ben arada sürerim iyi gelir.