RefBrs Kızlar son adet tarihim 4 Haziran adet gecikmesi olunca test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Kan verdim 5.14 çıktı. 6 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım. Değeri böyle çıkıp daha sonra yükselen oldu mu yardımcı olabilir misiniz?
synpolyanna RefBrs canim adetin kac gün gecikince beta verdin valla venimde 4 gun gecikti 26 çıkti beklemedeyim hala. birde düzenli adet oluyomusun? lekelenmen oldu mu?
BegumIscanTunc RefBrs 4 Haziran’damı? 4 temmuzda mı? boyle çıkıp peki 2 gün sonra tekrar beta baktirdiniz mi? Çünkü 5 ve üzeri gebelik yeni oluşuyor demek oluyor
Sedaaaa2 RefBrs benım son adetim 2 hazirandı 27 hazıranda kan verdım 42.29 cıktı ve o zaman ögrendım hamile oldugumu ♥️
RefBrs synpolyanna düzenli adet oluyorum. Dün verdim kanı yani 3 gün falan gecikmiş oluyor. Yarın tekrar kan vereceğim ama içim içimi yiyor. Lekelenme değil ama akıntım fazla ve kahverengi değil kırmızı değil sarımtırak gibi ( özür dilerim açık açık yazdım)
synpolyanna RefBrs yaz tabi canım insallah 2 katı artış vardir sari akınti oluyo diye biliyorum hamilelikte insallah hamişizdie🤲🤲🙏 benide haberdar et merak ettim şimdi🤗
RefBrs BegumIscanTunc 4 Haziran son adet tarihim. Ben gecikme olunca 5 temmuzda yani dün kan verdim o şekilde çıktı beta
BegumIscanTunc RefBrs yarın tekrar kan ver o zaman canım 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor senin şuan daha çok çok yeni inşallah güzel haber alırsınız 🤲