Oznur-1 Merhaba kızlar. İstanbul GOP Avrasya Hastanesinde doğum yapan ya da yapacak var mı? Önerir misiniz 😊 hangi doktoru önerirsiniz?
-aydaogunc Oznur-1 bende Zb deki avrasyaya gidiyorum ama orayıda öneriyolar meriç diye bi doktor duymuştum baya iyi diyolar
Merve955 Oznur-1 ben oraya gidiyorum canım doğumu da inş orda yapıcam doktorum duygu umut Eraslan şuanlık memnunum