Merhabalar 18 haftalık hamileyim mide şikayetimle doktora gittim bebeğimde bi sorun yokmuş çok şükür bebegimin kalp atışları biraz yüksek çıktı amniyon bant oluşmuş ama bebeğime suan icin zararı yokmuş birde amniyon sıvısı azalmış yardımcı olabilecek varmıdır