Sevincozorhan Arkadaşlar ikili tarama testi yaptırıcam haftaya fakat doktor emin olmak için anne karnından sıvı alınıyor özel kan veriliyor araştırma yapılacak falan dedi böyle bişey yaptıran varmı
ilknurd_98 Sevincozorhan risk durumuna göre anne karnından sıvı alınıyor eğer ikili taramanız riskli çıkarsa bu işlem uygulanıyor
Buse7111- Sevincozorhan banada doktorum bilgilendirmek icin size soylediklerini banada dedi fakat bende kabul etmedim bi yazi yazdirdi kabul etmedigime dair yazdim imzaladim bu kadar ,bebegin degerlerinede fena degil dedi iyimi kotumu bende anlamadim 🙄🤔
Heather Sevincozorhan risk olmadan sıvı alınmazki, neden böyle yapıyor doktorlar. Bizede hiç bir sıkıntı yok üst sınıra biraz yakın ama genetik bilmem ne yaprçtırın dedi 3000 liraya. Sadece kan alıyolar normalde.
Yasedgn Sevincozorhan. 2 tarama testindeki sıvı alımı işleminde doktorların bebegin sağlıklı devam edip etmemeainin garantisini veremiyor yani sıvı alımı işlemi sonucu düşükyapabilme ihtimalinin oldugunu söyledi benim doktorum .Zaten gereklimi yani bi sebep yoksa yaptırmayın
-Papatya33 Ben sıvı alınmasını kabul etmedim. Öyle yazıp imzaladım. Gerekli durumlarda yapılan bir işlemmiş
Sevincozorhan Buse7111- evet banada aynı şekilde bi düşün dedi çok araştırdım ettim buradanda size sormak istedim
Sevincozorhan Heather bende anlamıyorum neden böyle yapıyor doktorlar her doktor yapmıyor sanırım doktorum çok ilgili bir kadın ama bilmiyorum