Merhaba kızlar son zamanlarda adet ağrısına benzer ağrılar çekiyorum ama hafif hafif dayanamayıp 5 gün önce gidip baktırdım nst güzel çıktı idrar verdim enfeksiyon vardır belki diye oda temiz çıktı. Sonrasında şeffaf sümüksü akıntı görmeye başladım normal akıntı nişan falan değil yani.bu sabah ta baya bir ağrıyla uyandım karnımın alt bölgesinde kalkıp lavaboya gittim birşey yoktu sonradan azaldı ve uyudum şimdiye kadar arada hafif hafif aynı yer ağrıyor. Normal sancı mı yoksa herhangi bir gaz sancısı mı anlamadım 🤦🏻♀️🤷🏻♀️