Serappp14 Kızlar 18 haftalıgm göbegim cok morarıyo sertlestıgı ıcın galıba doktorumsa bacagndan yap dedi ama nerden yapıcagımı bılmıyorum nasıl yapıyorsunuz
Esra2288 Serappp14 bende bacağımdan yapıyorum ben kendim yaparken üst bacağımızı. Yan kısmında yapıyorum yani nasıl anlatsam diz kapağımdan bir-birbuçuk karış yukarısı yan tarafı
Senmerve Serappp14 kolundan yapabilirsin ilk gebeliğimdede 9 ay boyunca hep sag sol koldan vurdum şimdide öyle bazen kolalrımdan vuramıyorum hastaneye göbekten yaptırmaya gittiğimde göbekten daha çok acıyo yanıyo
Didemm1 Canım hiç bilemiyorsan youtube dan video izleyebilirsin bende vuruluyorum şuan 30 haftayım halen göbekten vuruluyorum korkma
26Fatos26 Hamileliğimin başından beri vuruluyorum en rahat koldan oluyor eşim vuruyor hem morarmıyor hemde daha az acıyor