Merhaba herkese 🦋 randevu günümde 12+2 olucam acaba cinsiyet belli olur mu? Bi hafta sonraya mı ertelesem? Doktor ayın 20 si gibi gel demişti ama bayrama denk geliyo gözden kaçırdı sanırım. O yüzden ben bayramdan sonraki ilk haftaya aldım randevu. Ama gitmişken cinsiyette öğrenmek istiyorum. 1 ay olmuş oluyo iki randevu aram 1 hafta daha ertelesem mi sizce