Esim o kadar kararsız ki tam bi isim olsun oldu diyorum karar veriyoruz hemen bi puruz çıkarıp vazgeciyor karar degistiriyor vs hala isim bulamadik 50 kere değiştirdik koyacagmz ismi geriliyorum artik ismi olsn oyle sesleneym bahsedeym istiyorum kapı süsü vs icin de hazırlık yapmak istiyorum bizim gbi kararsızlar neler yapiyorsunuz kura mi ceksek en son napsak😅