E0208 2 hafta önce doktora gittim 8 haftalıkken çocuğu zor gördük rahmin arkaya dönük dedi ama bi sıkıntı olmıcağını söyledi böyle birşey yaşayan var mı ?
marbling10 E0208 evet benim rahmim de arkaya doğru, sadece bebek küçükken görmek zor oluyor o kadar, başk bir sıkıntı yok. Onu da idrara sıkışık halde giderseniz çözersiniz.
Lokumunannesii E0208 Benım de o şekılde arkaya dönük bebek ilk haftalarda çok zor görünür karından birde adet zamanı çok agrı yaşıyorlarmış rahmı ters olan bayanlar onun harıcınde normal hayata bir engeli yok canım
marbling10 Lokumunannesii rahmi tersle geriye doğru olması aynı değil pek, bir de hiç şiddetli adet ağrısı çekmem☺️ benim de geriye doğru rahmim
Lokumunannesii marbling10 Geriye dönük veya Arkaya dönük doktor tabirinde ters rahim oluyor rahmin derecesi önemli değil. Benım şiddetli olurdu ondan dolayı olduğunu söylemişti doktorum bilemiyorum
marbling10 Lokumunannesii Ben farklı şeyler diye biliyordum teşekkür ederim. Bende çok hafif ağrı olur bazen olmaz bile