busden Kızlar bugün kontrolüm vardı. Bebeğimin kilosu 2550 kg. Sizlerin kaçtı. Bana az gibi geldi. Bebeğimin kilo alması ve bebeğin kemik gelişimi için önerileriniz varmıdır 🤗
Neslihanbew busden burada okuduklarım çevremde duyduklarım ile oranlarsak kilosu iyi :) kemik gelişimi için yeterli süt ve süt ürünleri yiyip içemiyorsan kalsiyum :)
Elisammmbade busden bende 36+2 haftalığim pazar günü gitmiştim konturole 3200 gramdi ama bir hafta önde dedi doktor. Sizin normal doğum mu olacak
Kuyumcu busden ben bugun gıttım 35+3 2360 gram bence sızınkı ıyı benımde o cıvarda olucak 4 gun sonra buyuk ıhtımalle doktorum bısey demedı
leyla_ok busden 34 de 2.800 49 cm.Önde gidiyor 2 hafta.Karpuzun bereketi diyorum.☺️Karpuz ve muz çok kilo aldırıyor bence.Bol bol tüketin.Süt ve yoğurt önemli.
busden Neslihanbew aslında süt içiyorum ama bilemedim az gibi geldi inşallah iyidir. Kemik gelişimi yeterli olsunda kilo çok önemli değil 🤗
Elisammmbade busden bende çok istiyorum normal olmasını ne zaman belli oldu sizin normal doğum olabileceği
busden Elisammmbade aslında doktor herşey normal görünüyor dedi. Nst de sancım çıktıgı için alttan muane etmedi ama aktif sancıların var dedi
cnskmc busden 36+1 dim dünkü dr kontrolümde 46 cm 2530gr gayet iyi dedi ama ultrason kilosuna cok güvenmiyorum söylenenden daha az kilo ile doguyor bebekler o yüzden ben kilosunu biraz daha az olarak düşünüyorum 🤨
Byn-4242florya busden 36 da 3040 dı Cumartesi tekrar kontrolüm var 37+1 olucaz bakalım kaç grm daha almış olacak bebeğim 😄