Hamileyken çoğu hazırlığımı yapmıştım ve gereksiz görüp almadığım şeyler vardı bunlardan biri reflü yatağı çocuğum deli gibi kusuyor her emzirme sonrası siz siz olun reflü yatağı alın.
emzirme yastığı keşke alsaydım çünkü rahat olur eminim diğer türlü çok zor yanında biri varsa yastıklarla destekliyor ama bence alınmalı bir diğeri de aventin biberonu keşke alsaydım diyorum genellikle ucuza kaçtım BİM’e gelen emzik ve biberondan aldım kullanıyoruz ama aventin ucu anne meme ucu gibi ilerde meme reddi yaşarım diye korkuyorum sizinde keşke alsaydım dediğiniz şeyler varmı