ZeykemKaya HlyaSinanAk hemen toplanıyorlar ya etrafımda 2.500 dogan cok cocuk var emıyorsa 40 gun ıcınde acayıp degısıyorlar
oglusunakavusmayibekleyenanne HlyaSinanAk canım benim arkadaşım doğum yaptı 2500 kilo şuan 6 aylık ama maşallah çok iyi topladı kendini sağlıklı olsunda kilosu az çok farketmiyor doğduktan sonra topluyo bebek kendini emdikce
AslhanDzenli Neye göre soruyorsun Can’ım ? 30 haftalık olup dediğin kilo da olan da var 37 haftalık olup o kilo da olan da var son haftasına girip daha o kiloya gelememiş olan da var ... Biraz daha açıklayıcı sorarsan ?? Bir de zaten her bebek her anne her bünye bir değil kıyaslama yapmak pek doğru olmayabilir ..
HlyaSinanAk AslhanDzenli bebeği bu kilo aralığında dogmus anneler varsa diye soruyorum canim 37. Hafta ve sonrası doğan gününü tamamlamış diyebileceğimiz ama kilosu düşük doğan
AslhanDzenli Ben de şöyle duydum; 37. Haftada biraz zayıf doğdu diyelim 40. Haftasını doldurunca yani tam anne karnındaki gibi 9 ay 10 günlük olunca dışardayken normal değerlerini yakaladığını duydum bebeğin ..