Kilo almaya müsait bir vücudum var o yüzden korkudan en baştan beri diyetisyene gidiyorum şuan 32+3 üm ve 7,5 kilo aldım, bebeğimin kilosu tam gününe göre, gelişimi çok güzel.. toplamda 11-12 kiloyla bitirmeyi hedefliyoruz. İyi bir diyetisyene denk gelirseniz mutlaka gidilmeli bence, benimkinin özellikle gebelerle ilgili çalışmaları vardı ve gebelere karşı daha bir ilgili olduğunu duyduğum için ona gittim. hangi haftada bebeği hangi besin geliştiriyor vs hep ona göre beslendim