Emelodabas ben 28 haftalıkken binmiştim bu hamileliğimde de 33 haftalıkken bineceğim. 28-36 hafta arası doktor raporu almanız gerekiyor. 36′dan sonra da hiç bir şekilde seyahat edemiyorsunuz. Ben ilk hamileliğimde 28. Haftada pek belli olmuyordu. Kimse de sormadı bana rapor don. Ama 35 de baya belli olur mutlaka rapor sorarlar.