Babyisot ben de sami beyle başladım dediğiniz gibi başlarda her şey çok güzeldi son muayenelerde durgundu hatta beyhekime geçince dedim her şerde bi hayır vardır ertan zandan o kadar memnun kalmıştık eşimle. Dediğim gibi ertan beyde son muayenelerde dalgın ve sinirli gibiydi hatta ben varken sekreterine uyanık olmamız lazım falan dedi. Bebeğin ultrason fotoğraflarını verdi sandı ama onları da unuttu. Benden önceki hastanınkini de unutmuş fotoğraflar falan karıştı.
İnsanlık hali bu aralar canı sıkkın olabilir tabi. Benim sizle konuşmakta ki asıl amacım acaba siz de hissettiniz mi yoksa bir tek bana mı oldu bu durum merak ettim