Gly123 Ersin Sürmeliler’e gidiyorum. Şuan 33 haftalığım 14 Ağustos için anlaştık benimki zorunlu sezaryen ama isteğe bağlı da olsa aynı fiyatmis sanırım normal doğum da bu fiyatlarda pek bir şey değişmiyormuş. Hamilelik başından beri gidiyorum çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçirdim. Doktorum çok sakin, ses tonu, anlatımı falan gayet yapıcı. Tek sorun çok kalabalık oluyor kontrol zamanları kısa sürüyor ve randevu almadan gidersen aşırı bekliyorsun