kediannesi60 MaşaAllah canım sağlıkla sıhhatle al inşaAllah ☺️ Kız bebiş bu aynı benim kızım gibi şimdi yazılanları okudumda 2 li tarama falan zaman çok hızlı geçiyor hiçbirşey anlaşılmıyor gerçekten 🙈🙈 Biz 26+5 olduk inan bana su gibi geçmiş aklıma bir an kendi yaptırdığım zaman geldi yazmak istedim