Arif66Zeliha 11+5 haftalık hamileyim.ağda için tedirginim. Bi sıkıntı olur mu bu durumu yaşayan var mı???
Heather Arif66Zeliha o haftalarda ben kendim alabiliyordum hiç bişey olmadı. Yalnız dışarıda yaptırcaksanız kendinize ait kutu açtırın bazı yerler genel ağda kullanabiliyor. Enfeksiyon olmamak için buna dikkat etseniz yeter:)