Minik_kalplim_ ben kullandım gayet memnunum hatta kızım 4,5 aylık onunla ayağımda sallıyorum su an 😂öncelikle sadece reflü İçin değil aslında yatak kusma ihtimaline Karşın eğimli ve yan yatırabilirsniz yan destekleri sayesinde bir de ben gittiğim odaya onunla yanımda götürürdüm kullanışlı bir ürün çok pahalı bir şey almanıza gerek yok ben e bebekten almıştım