busraninndunyasiii Merhabaa 29+4 teyim arkadaşlar 2 gündür baş dönmesi mide bulantısı ve halsizlik ortaya çıktı tansiyonumu ölçüyorum normal. Sizce normal midir yoksa preeklampsi den şüphelenmeli miyim
Drymomm busraninndunyasiii bunlar tek başına sayılmaz ödem tansiyon idrarda protein yüksekliği fln tabi şikayetiniz doktora söyleyin içiniz rahat etsin sıcakların etkiside olabilir
_hira_ busraninndunyasiii ayaklardan çok ellerde ödem olması lazım . Tansiyonun yüksek olması lazım . İdrarda protein çıkması lazım . En belirgin ve tanı koyucu belirtileri bunlar