Melih_funda aynı durum bendede var 24 haftayı bitireceğiz sanki göğüs altımda bir baskı karnım hep şiş ve gaz hissediyorum ,bana süt yoğurt ılık su, az az ve sık yeme, ve düzenli yürüyüş önerdiler çünkü dolaşım sindirim sistemimizde yavaşlıyor hareketler azaldıkça ve maalesef evdeki hareketliligimiz işe yaramıyor, insallqh gecer biran önce hepimizin gece bile zor uykuya daliyorum