Mammyy bende şimdi post acacaktim sizin posta denk geldim benimde hareketler azaldı 36+3 ama ultrasona gire 2 hafta ileride nst fln girdim sancı çıkıyor ama açılma yok dünden beri kafaya takıyorum neden hareket etmiyor diye çok ağırlaştı bı kaç kez anca inşallah sağlıkla kucagnmza alalım🙏