Senaturkdag KIZLAR YUMURTLAMANİN 8.GUNU KANDA VEYA İDRARDA GEBELİK BELLİ OLUR MU ACABA ? OVULASYON TESTİ İLE TAKİP ETTİM
KubraAydin Senaturkdag olmaz bence bende takip yapıyordum dediğin günlerde çıkmadı 11. Gün yaptım idrarda silik çizgiyle öğrendim o gün kan verdim kan da da çıkmıştı , 🥰
badembid Senaturkdag kızlar 15+2 haftalık hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏼♥️ Ancak size tavsiyem regl geçikmeden test yapmayın. Umutlar hayaller yıkılıyor gereksiz. Reglinizi bekleyin kesin sonucu alırsınız o zaman😍🧿
Mzg_15 papatya56 inşallah kan değerin yüksek çıkar canım benimde göğüs uçlarımda hassasiyet var yumurtlamadan beri dünde damarlari belirginleşti umarım vardır ya
papatya56 Mzg_15 Benımde damarlarım belli oluyo canım gogus uçlarımda hassasiyet var İnşallah yüksek çıkar
AnnelikHayali KubraAydin evet evet 🥰çok mutlu oldum. Kendim kadar sevindim. 💓 sağlıklı bir hamilelik sonrası minnoşunu sağ salim kucağına almak nasip olsun inşallah.