Zeynepssss devlet hastensinde 3 normal doğum yaptım evrt ebe giriyor ama nöbetci dr geliyor be bakıyor doğum esnasında, kendi doğumum yapıldı beklerken bir kadının bbeeği o an ters dönmüş ebe anında dr seslendi ve dr müdahale etti bbeeği doğurttu, arkadasım özelde dopum yaptı ve dr hiç gelmemiş devlet hastanesi cok daha profesyonel ve donanımlı en azından benim doğum yaptığım yer öyle idi