Birmelekbiranne Şimdi ben 6+6 yım bu gün folik asit alacağım kaç haftaya kadar kullanmalıyım? Bide elenatal verdi doktorum illa onu mu kullanmak zorundayım yoksa başka da alabiliyor muyum?
tgba715 Birmelekbiranne canım folik asite 3. Ya da 4. Aya kadar devam edebilirsin zaten doktorun söyleyecek sana onun dediklerine uy. Diğer dediğin ne onu bilmiyorum
Deletedmom93428 Birmelekbiranne canm ne zamana kadar kullanacapını doktorun daha iyi bilir bazıları 12. Haftadan sonra bile kullanıyor bana 12. Haftamdayken daha kullanma dedi :)
Oyilmaz En az 12. Haftaya kadar kullanmalısınız folik asit. Daha sonra kan degerlerinize göre genelde kesiyorlar. Verilen Multivitamin de kullanilmali hamilelere özel oluyor dr tavsiyesi dışında Multivitamin kullanmanizi onermem.
Dilekcnkn Birmelekbiranne 12 haftaya kadar kullandım ben yani değiştirmek istersen doktoruna sorarsın her doktor farklı veriyor
Pinar17 Birmelekbiranne öncelikle tebrik ederim sağlıkla gelsin miniğiniz . elanatal zaten multivitamin içinde folik asitte var. Ekstra da mi folik asit verdi doktorunuz yoksa siz kendiniz mi kullanmak istiyorsunuz?
Cemtur Birmelekbiranne merhaba, benim doktorum 3 aya kadar kullanmamı söylemişti. İnofolic kullandım ben
Birmelekbiranne Cemtur Bir sürü folik asit olduğu için acaba illa doktorun dediğimi bilemedim doğal içerikli olsun isterim birazcık
tgba715 Birmelekbiranne canım öyle de olabiliyor olsun artık yapacak bir şey yok sen öğrendiğin gibi başla o da yeter
zehranurr Birmelekbiranne ilaç yani bu sonuçta ne kadar doğal içerikli olabilir. Yediğimiz içtiğimizlede gerektiği kadar veremiyoruz maalesef. Bende elenatal1 kullandım doktorum yazdı bi zararı olmadı yani
Cemtur Birmelekbiranne folikasiti ilaç gibi düşğnmemelisin. Bebeğin gelişimi için çok önemli bir takviye. Doktorun hangisini önerdiyse onu kullan. Ben hamilelik öncesinde başladım kullanmaya planladığımız için. Hap içmeyi sevmediğimden pek düzenli olmadı ama hergün almaya çalıştım. İhmal etme bence sende.
Pinar17 Birmelekbiranne o zaman elanatal 1 yeterli olur bende onu kullanıyorum 10. haftamdan beri. Icinde 20 tane vitamin var 😀 folik asitte dahil, günlük almaniz gereken 400mg folik asit içinde var.
nartanemm Merhabalar burda 3 4 ay kadar tek veriyorlarmış sasiridm çünkü almanyada gebelik istemeden önce 3 ay, doğuma kadar ve emzirme olarak folik asit veriliyor
Birmelekbiranne nartanemm Bana da verdiler hamilelik düşündüğüm ilk zamanlar kullandım ama iki defa kimyasal gebelik yaşadım. Kullanmayı bıraktıktan sonra tekrar kaldım 🤷🏻♀️ Şimdi tekrar başlayacağım :)
nartanemm Birmelekbiranne aslında folik asit bir vitamin bebeğin ilk oluşumunda çok etkisi olan bir vitamin o yüzden veriliyor 🌸 ara vermeyin kullanın mutlaka