Ruyaruya12_ Kızlaaar 33 haftayı yarıladım . Bir kaç gündür aşırı ayaklarımın altı yanıyor . Topuklarım batıyor . 10 11 kilo aldım öyle ödemim de yok ama anlayamadım , sürekli soğuk bir yerler arıyorum 😫😫😫😫😫😫