Prensslerimm
Merhaba hanımlar rabbim bana da nasıp etti sonunda pazartesi kontrole gittim ve bebeğim hala kana girmemişti dr Perşembe’ye yatış verdi sabah 7 de gittim sancım pek YÖKtu dr muayene etti suyumu patlattı sancıların başlar birazdan dedi ve başladı çok zordu ikinci Doğum kolay olur dediler hiç de olmadı öldüm öldüm dirildim açılmalarım başladı 7 cm oldu artık alın dayanamıyorum dedim hemşireler baktı hala kanala inmemişti serum taktılar suni verdiler ıkınmayı beceremiyordum o kadar sancım vardı ki gözlerim baygın görüyordu öleceğim dıyom yok yok ıkın diyorlar sonra dr geldi saçları gözüküyor kuvvetli ıkın dedi yapmaya çalışıyordum ama olmuyordu tekrar dene dediler sonra kafası çıktı çok zor bi doğumum oldu bi daha doğurur muyum bilmiyorum 2 gün oldu hala sancılarım var ama oğlum yanımda ona baktıkça unutuyorum biraz uzun oldu hakkınızı helal edin darısı tüm anne adaylarına allah yardımcınız olsun