3MelekAnnesi3 benim 2. bebeğim nasipse ve ben akşama sabaha gideceğim doğuma . Kızım 3 kiloya yakındı en son bence geçmiştir hatta . Ben ilk etapta sık değiştiriyorum bezi ,sıcakta kaka ve çişin asitinden yanmasın cildi diye. Temmuzda doğmuştu oğlumda bir kez Bile en ufak bi kızarıklık yaşamadık . Hatta ben 2 yaşına kadar hiç üzerine geçtiğini görmedim ne gece ne gündüz . Sanırım sık değiştirmekle alakalı.