Kızlar merhaba tekrar. Umarım sizde durumlar yolundadır. Ben bir haftadır falan bu kaburga ağrısını çekiyorum, sağ tarafımda en alt kaburga kemiğimle belim arasında. Ama dün sağ tarafıma doğru yatarken ters bi hareket mi yaptım ne olduysa artık akşamdan beri ağlıyorum ağrıdan. Ne dönebiliyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne de yürüyebiliyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan? Acile gideceğim de eşim işte, tek başıma araba kullanırken falan canım yanarsa diye korkuyorum. Var mı bunun bir çözümü, kemiğim kırıldı sanki öyle ağrıyor.