2areninannesi Arkadaslar şeker yükleme testi sonrası gebelik şekerinizin oldugunu öğrendiğinizde diyetisyene gittiniz mi? Sizden gunluk ölçüm yapmanız istendi mi? İstendiyse sonuclarınuz nedir? Malesef ki bende de şeker cıktı ve diyete basladım
Zeyyyn 2areninannesi önceden de diyet listem vardı 10 gündür sabah öğle ve akşam olmak üzere 3 er kere ölçüm yapıyorım açlık 90 altı çıkıyor tokluk 120 altı çıkıyor yarın kontrolum var bakalım hayırlısı
gamzosgamzos 2areninannesi ben troid için aynı hastanede aylık dahiliye doktoruna gidiyordum oda demişti yükleme olunca muhakkak bende görmek istiyorum sonuçları diye şekerim çıkınca diyet verdi ve günde 6 kere şeker ölçtüm yazdım sabah aç tok öğle aç tok aksam aç tok hatta benim diyetle düzelmedi insüline başlamıştık
Minikmucizembenimmm Şeker testine gitmeden önce açlık tokluk durumu nedir acaba bende henüz yaptırmadım
Zeyyyn 2areninannesi gebelikte açlık 90 altı olması lazım 1 saat tokluk 140 altı 2 saat tokluk 120 altında olmalı
gamzosgamzos 2areninannesi Tokluklarim çok güzel gidiyordu 140 hiç geçmedi ama acliklarim 100ile 110 arasıydı