Kesinlikle 1 numara alın. Biz ilk basta prima premıum care le basladık ama çok pahalı ve hemen bitiyordu bez. Dedik sleepy alalım. Primadan hiç bir farkı yok boyut olarak çok az küçük ama çok az . Hala sleepy kullanıyoruz memnun kaldık pişik falan da yapmadı hem de uygun