Hilooo bende sigara kullanıyordum hamilelikten önce ama planlı hamilelikti bizimki ve onun öncesinde hep hamileyken asla içmicem düşüncesini bilincime yerleştirdim resmen eşimde çok karşı hamileyken sigara kullanılmasına ve ben çok takıntılı biriyim hamile olduğumu öğrendiğim gün bitti 7. Ayımdayım hiç içmedim hatta içenin yanında bile bulunmamaya çalışıyorum . Hiç birsey bebeğimden onun sağlığından önemli değil ☺️ Evet bazen kahve keyfi yaparken ya da arkadaşlarla otururken aklıma gelmiyor değil ama sonuçta bu bi süreç ve geçici , annelik sabır değil mi ? Benim yaptığım sigara keyfinden bebeğim Zarar gördükten sonra ne anlamı var hamileliğin ,anneliğin 🌺🌺🐣