senaozmekik Saçıma dibine dokundurtmadan omre attırmak istiyorum uçlarınıda düzelttirmek amaçlı 1 2 parmak kestirmeği düşünüyorum hurafeler çok napıcağımı bilemedim 🤷♀️
balarisi06 senaozmekik hurafelerden ziyade boya kimyasal olduğu için doktorunuzun ne dediği önemli… Sizde diyorsunuz hurafe adı üstünde… Hurafelere takılmamalı hele bu devirde
Doga_77 senaozmekik ben kestirmedim ama ombre yaptırdım bir sıkıntı da olmadı hele ki saç kesiminin tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum 🤷🏼♀️ insanların söylediklerine aldırış etme 🤷🏼♀️ güzel görün, kendini iyi hisset ki bebişin de sende mutlu ol ☺️
Kereminannesiiiiiii Benim doktorum gebelik boyunca iki kere boyatabilirsin dedi bende bayramdan önce boyatıp kestiricem saçlarımı hurafelere inanmıyorum zaten sağlık konusunda da doktorumun fikri önemli bence
Ilayda11 Ben kestırdım de omrede yaptırdım yanlıs hatırlamıyorsam 29§ haftalık falandım maske zaten takıyoruz ıcın rahat olsun diye 2 maske tak koku cok gelırse arada kalk nefes al sonra devam ettir ben doktora bile sormamıstım 🤷♀️