Melisdem Kızlar 17 günlük lohusayım , kanamam zaten çok az geliyordu 3,4 gündür de hiç yok acaba normal mi bu durum bilginiz var mı
zippirana Melisdem ilk dogumumda benimde öyle olmuştu stresten bir kac gun falan kesilmişti ama sonra tekrar başlamıştı. Bazilarinin hiç başlamıyor bitiyormus kisa surebiliyormus.
Omerhatice Melisdem bende 19 günlük lohusayim bendede ayni sekilde ilerliyor.. 2 gün kesiliyor sonra 3 gün devam ediyor sonra gene kesiliyor.. mesela son 2 gündür oluyorum ama onun öncesinde 4 gün olmamıştım 🤷♀️ oğlumda norml doğumdu ondada ara ara kesilirdi ama çok yoğundu.. simdi bu sezeryan oldu kanamam az ama gelişi talan ayni sekilde