minik18 Kızlar unutkanlık yaşayan varmı bende bir kacgundur öyle ilaç ictigimi bile unutuyorum acaba 2 kere icmismiyimdir diye korkuyorum
Sahikaklc minik18 suan bende ilac ictim acana icmismiydim fazlami ictim diye dusunuyorum 32 haftalik hamileyim bu aralar cok artti unutkanligim hayrolsun umarim ilacimi fazla icmemisimdir
YazCilegi minik18 Kesinlikle b12 değerlerinize baktırın. Bende sizin gibiydim tahlil yaptırdım sınırında altında cıktı
SeydaOz Bende de bariz unutkanlık vardı. B12 değerim düşük çıktı şimdi iğne yazdı doktor onu kullanıyorum.