2sy tekrar çalışamaz raporu almaya gerek yok normalde ama benım iş yerim istemişti aptallar işi bilmedikleri için. Çalışabilir verilen raporun aynısını veriyorlar cünkü çalışamazdada. Çalışamaz tarihi ilk verilene zaten yazıyor. Ve 37+0dan önce alırsanız gün kaybı yaşarsınız aldıgınız gün baslıyor otomatik sistemden