2melekannesi_ Kızlar yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum bu takviyeyi 14 haftalığım kullandığımdan beri ishal ve bulantımda artış oldu sanki bununla alakalı olabilir mi? Kullananlar bu gibi şikayetler yaşadınız mı?
deniz000 2melekannesi_ hamile kalmadan önce kullanmaya başladım 20 haftalığım doğuma kadar da kullanacağım bende hiç sorun olmamıştı ama yatmaya yakın içersen belki yan etkilerini uykuda hissetmezsin
Mltm88 2melekannesi_ Bende kullandım sorun yaşamadım hiç ama burda rahatsız olduğunu yazan çok kişi gördüm..Kiminde bulantı falan yapıyormuş
busrakaplan 2melekannesi_ Ben ikinci ayımdan beridir kullanıyorum şuan sekizinci aydayim. O tarz etkileri olmadı ama bende de mide yanması yapıyor.
Sultann1603 2melekannesi_ ben 17.haftadaym 4. Kutuyu aldm dün hic öyle bi şikayetim olmadi sadece yutarken midemi bulandırıyo hemen arkasına ağzıma bisy atiyorum.
2melekannesi_ deniz000 sabah kahvaltıdan sonra alıyordum bir de gece deneyeyim olmazsa dediğiniz gibi
2melekannesi_ Mltm88 başka ekstra kullandığım bişey yok çünkü bulantı yapacak tek aklıma gelen o oldu
Sumus Başka vitamin vermedi mi doktor onları dene bi de ben kullanıyorum hiç sıkıntı olmadı istersen doktoruna danış bi
2melekannesi_ Sumus omega olarak bunu verdi ayrıca bişey demedi gittiğimde soracağım ama daha 10 gün var kontrolüme de
deniz000 2melekannesi_ çok kapsamlı güzel bir vitamin değiştirmeye gerek kalmadan gece alman fayda eder umarım 🎀
Aylinsemih 2melekannesi_ doktoruna şöyle istersen ben 34 haftaligim tekrardan başlatmıştı 3 gün ara ile al demişti ishal oldum söyledim hemen kesti