5 haftalık hamileyken karnımdan kese gözüktü , dün gittiğimde(7haftalık) karnımdan bebek gözükmedi vajinal ultrasonla gözüktü kalp atışını duyduk. Bi önceki hamileliğimdede 9 haftada kalbi durmuştu ve hiç karnımdan gözükmemişti hep vajinal ultrasonla bakılmıştı. Dün doktorum çift rahimlimisin sen diye sordu bana. Acaba çift rahimli olunca bebek karından gözükmüyor mu? Kan sulandırı iğne kullanıyorum daha önce kayıplarım olduğu için. Acaba sorun pıhtılaşmamı yoksa rahmim çift rahim vs olduğu için mi? Aynı durumu yaşayan var mı?