Mrveakkrt Geçmiş olsun. Benim de 3.ayda tiroit düşüklüğü çıkmıştı. 0,002 lere kadar düşmüştü. Gebeliğin bu haftalarında dusebilecegini, takip edeceklerini söylediler. Önceleri her hafta gidip kan verdim ve boğazımdan ultrason yapılarak nodül olup olmadığına bakıldı. Birşey çıkmadı.ilaç vermek istemediler. Sonra bir ay sonra gel dediler, gittiğimde biraz yükselmeye başlamıştı. Yani 22.haftadan sonra düzelmeye başladı. Çok endişe etmeyin. Ben o sırada Ankaradaydım ve üniversite hastanesine endokrinoloji bölümüne sabah erkenden randevusuz giderek hamile olduğumu söylüyordum ve hemen en yakın sırayı veriyorlardı. Bence bir üniversite hastanesinin endokrinoloji bölümünü arayıp durumunuzu anlatın ve sorun.