Momy11 ilkgebelik123-_ 22+3 benimkide çok hareketli bazen acaba bu cocuk hic uyumuyor mi diye düşünmüyor değilim 🤭🤭
sidika_123 ilkgebelik123-_ ayy kesinlikle evett. Niye biz sırt üstuyken bu kadar hareket ediyorlar onu da hep merak etmişimdir.
zahidinannesi Geceleri yattigim zaman daha çok hissediyorum, benimde ilk gebeliğim. Sırt üstü yatıp hissederim dedim yatamıyorum. 21+4deyiz
esrammeral Biz de 22+1 deyiz . Çok hareketli . Ben konuştukça tepki veriyor . Susunca hareket etmiyor . Sesime artık tepki vermeye başladı 😍oğluşum sözümü dinleyecek 😀